woensdag 3 juni 2009
DING 14
Hier kan ik kort over zijn. Mijn dochters hebben allebei MSN en gebruiken dit veel om met vrienden en vriendinnen te kletsen. Zelf gebruik ik het alleen maar voor mijn vriendin in Mexico. Het is dan wel leuk om even contact te hebben. Ik vind het verder niet interressant om in dit soort programma's te duiken, want ik vind het toch een hoop blabla. Het geen waar ik veel gebruik van maak is skype omdat mijn ouders in Spanje wonen, dat vind ik wel wat waard om dat te gebruiken. Voor de bibliotheek weet ik niet wat ik moet zeggen. Chatten in de bieb?!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Misschien goed te gebruiken voor de snelle vragen. Maar niet als je aan de balie staat; daar vind ik de telefoon soms ook storend.
BeantwoordenVerwijderenOok hier moet ik zeggen dat je je niet te veel moet laten leiden door het "blablagehalte". Kijk wat je er serieus mee kan, want het is voor velen een vanzelfsprekend communicatiemiddel. Mits je het goed geregeld hebt in je organisatie, kun je het prima inzetten voor het inlichtingenwerk én snelle onderlinge contacten met je collega's. Veel bibliotheken hebben de chat in de backoffice geregeld. Zolang er maar iemand is om snel te kunnen reageren. En daarvan kan ik me voorstellen dat dat lastig te realiseren is in een kleine bibliotheekorganisatie. In de VS is het echter zeer gebriukelijk.
BeantwoordenVerwijderen