maandag 31 augustus 2009

Ding 22 Bibliotheek 2.0

Het is belangrijk dat wij inspelen op de wensen van onze klanten. De bibliotheek moet zoveel mogelijk meegaan in de nieuwste ontwikkelingen om bij te blijven en om jong tot oud naar de bibliotheek te krijgen. Je hebt er alleen wel veel scholing voor nodig, en ik weet niet of daar tijd en geld voor is. Deze cursus is in ieder geval een goed begin, je moet wel om bestaansrecht te behouden.

2 opmerkingen:

  1. Yes, alles voor en met de klant, informatie uitwisselen en beiden er van profiteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet vooral nieuwsgierig zijn. De drang hebben om bij te blijven en te experimenteren. Ik hoop dat de cursus je dat aangeleerd heeft. Verder zul je oprecht geinteresseerd moeten zijn in de mening en input van je gebruiker en daarmee iets willen doen. Je kunt de input van gebruikers op talloze manieren organiseren, maar het moet wel tussen je oren zitten. Anders zit je zo weer in je oude reflexen.

    BeantwoordenVerwijderen